Serum för klyvna toppar

Förut har jag alltid duschat varje dag. Nu försöker jag att duscha det max varannan. För när man duschar för ofta så producerar man mer fett och talg. Har också hört att det sliter på håret att duscha för ofta. Och jag vill ju ha långt, skimrande hår.

Använder förresten ett serum som jag tycker är bra: Såhär står det på http://www.shopping4net.se/Skoenhet/Foer-henne/Haar/Haarkur/C4-Protection-Repair-Serum.htm :







"En glansgivande produkt som skyddar håret mot värme och motverkar kluvna hårtoppar. Påminner om silikondroppar men har en mer skyddande effekt. Värme, vind och vatten torkar ut, missfärgar och ger en statisk effekt på vårt hår. C4s nya produktserie består av både styling produkter samt shampoo och balsam, som vårdar ditt hår mot dessa yttre påverkningar. Varför behöva välja vilket skydd du ska köpa för ditt hår när C4 är effektivt mot sol, klorat vatten och värme från stylingverktyg. En svensk serie hårvårdsprodukter som inte är testade på djur! Användning Fördela 2-3 droppar i torrt eller fuktigt hår."



 Jag köpte den på Kicks i Jönköping :) är dessutom inte testat på djur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0