Neccin shampoo för känslig hårbotten!

Som ni vet så finns det stora utbud av schampoo och man vet aldrig vad som är bra för sitt eget hår. Jag har provat mig fram en del. Jag har väldigt känslig hårbotten, men Fructis har funkat bra för mig. Häromdagen så började jag med WELLA och jag märkte senare på dagen hur det började klia så hemskt! Så idag när jag skulle köpa nytt schampoo så slog jag till på stort och gick in hos en frisör. Där fick jag rådet att köpa NACCIN schampoo för känslig hårbotten.

Detta schampoot är bra för torr hårbotten och lindrig mjällbildning. Kostade 109:- Dyrt kanske, men jag ska testa detta nu, sen kommer jag att komma med en recension. Vi får se hur det går.


Frisören sa även att man INTE ska ha balsam i hårbottnen, fast det kanske ni redan visste. Därför går det bra att använda vilket balsam som helst till. Så släng inte ditt billiga favoritbalsam, utan satsa på ett bra schampoo och hårinpackning istället!!


NECCIN finns att köpa hos frisör. Hittade även en sida på nätet som säljer dessa Lyko.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0