Kluvna hårtoppar

Jag har suttit och läst en massa om kluvna hårtoppar idag och överallt står det att Man kan inte rädda kluvna hårtoppar och Man bör klippa av allt det slitna, annars äter det upp resten av håret så det också blir slitet. Det kan nog mycket väl stämma... För jag klippte mig i september , jag klippte bort allt det slitna, förutom lite på sidorna, för att håret är mycket kortare där... Och jag märker hur det är mer slitet där än någon annanstans, trots att jag har i hårinpackning 1ggr/vecka samt serum.

Så jag råder er att klippa av allt det slitna innan ni börjar spara till långt hår.

Hårinpackning och serum kan alltså inte rädda kluvna toppar, däremot "limmar" det ihop topparna så att det ser friskare ut.



Kommentarer
Postat av: Albana

nej vad hemskt :/ jennie hur mår du? det va jättelängesen ju..

2009-11-28 @ 04:18:20
URL: http://albanav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0