Intervju med Albana

Albana är en tjej på 19 år. Vi var skolkamrater och eftersom Albana har vackert hår ner till midjan så tänkte jag att vem kan vara bättre att intervjua om inte henne!


Jennie säger: Hej Albana! Hur länge tog det för dig att spara ut till midjelångt hår?

Albana säger: ja, jag har ju alltid haft långt hår men jag klippte det för ungefär två år sedan, sedan dess har jag klippt det regelbundet.. så ungefär två år =)

Jennie säger: Hur kort klippte du det då?

Albana säger: hmm, ungefär till under axlarna

Jennie säger
: Hur ofta och hur mycket toppar du håret?

Albana:
var tredje månad, 1-2 cm

Jennie säger: Vad använder du för schampoo, balsam samt hårinpackning?

Albana: schampo, gliss . men nu har jag hårinpackning eftersom jag gjort slingor . därför inte balsam längre.. hårinpåackning heter k-pak moisture, det återfuktar håret efter slingorna

Jennie säger: Använder du några andra hårprodukter?

Albana: nej inga=)

Jennie säger:
hur gör du med håret när du ska sova?

Albana säger:
jag har det i en hög hästsvans

Jennie säger: Hur ofta tvättar du håret?

Albana: en gång per dag, eller varannan dag, men jag råder andra att inte tvätta håret så ofta eftersom det blir snabbare fett då

Jennie säger: Har du några tips att ge för att håret ska bli långt, glansigt och vackert?

Albana: alla har ju inte hår som kan växa bra, men för de som har så säger ja att klippa bort allt de slitna, och sen toppa regelbundet. glansigt är att använda bra schampo och även inpackning som fuktar

Jennie säger: borstar du med borste eller kam?

Albana: borste såklart, men inte varje dag allis. Bara efter att jag duschat.



Vi tackar Albana för att hon ställde upp. Hennes blogg hittar ni här Albanas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0