Då och nu

DÅ:

Jag tvättade håret med endast schampo. Sköljde med varmt vatten. Efter duschen borstade jag det med en borste. När det var torrt borstade jag det igen.

Resultat: Såg frissigt ut, torrt och slitet.

NU

Tvättar håret med lite schampoo och balsam. 1ggr/vecka hårinpackning. Sköljer med ljummet vatten. Sedan sköljer jag det i kallt vatten. Efter duschen kramar jag försiktigt ut lite vatten med händerna. Gör ingenting mer, låter det självtorka. Har i lite serum.

Resultat: Lent, glansigt och behövs inte ens kammas igenom.




På bilden en glad jag för ett bra tag sen, men ett ledsamt hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söööt är du!

2008-10-16 @ 00:30:21
URL: http://albanav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0